معروف ترین جاذبه های گردشگری رامسر

 معروف ترین جاذبه های گردشگری رامسر

قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید

    www.takcarpet.blogfa.com       www.takcarpet.ir 

روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید

شهرستان رامسر که دارای ساحلی زیبا با مناظر کوهستانی و جنگلی است، از شهر های پرطرفدار شمال ایران برای گردشگری می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از معروف ترین جاذبه های گردشگری رامسر از روستای جواهرده گرفته تا تله کابین رامسر آشنا کنیم.

1) جواهرده
 روستای جواهرده که در گذشته به صورت جورده تلفظ می شد، به معنی ده بالا در مقابل جیرده یعنی ده پایین می باشد که یکی از ناب ترین جاذبه های گردشگری رامسر و از مناطق بسیار زیبا در این شهرستان و در استان مازندران است. جنگل های سرسبز روستای تاریخی جواهرده در نیمی از سال با برف پوشانده شده و در تابستان نیز هوای بسیار خنکی را برای این منطقه به ارمغان می آورد.
   
جواهرده را می توان نگین فیروزه کوه های البرز  در شهرستان رامسر به حساب آورد. روستای جواهرده، این شاهکار طبیعت با این که فاصله اش از دریای خزر کم است، اما به طرز شگفت انگیزی در ارتفاع  بالایی از سطح دریا یعنی نزدیک 2 هزار متر قرار گرفته است.

جاذبه های گردشگری رامسر،دیدنی های رامسر جواهرده را می توان نگین فیروزه کوه های البرز  در شهرستان رامسر به حساب آورد

 
2) بوستان جنگلی صفارود
برای دسترسی به بوستان جنگلی صفارود و بهره مندی از آب و هوای مطبوع آن، باید از ابتدای جاده جواهرده در میدان غربی شهر حرکت کرده  و پس از طی کردن 9 کیلومتر و عبور از مسیری زیبا می توان به این پارک که در نزدیکی صفارود قرار گرفته، رسید. از آنجایی که این بوستان که دارای رودخانه آب معدنی می باشد، در پایین جاده و در میان دره قرار دارد، برای ورود به آن، پله هایی از جاده تا بوستان صفا رود ساخته اند.  

جاذبه های گردشگری رامسر،دیدنی های رامسر

بوستان جنگلی صفارود رامسر در 9 کیلومتری جاده جواهرده رامسر، قرار دارد

 
3) آب های گرم معدنی
آب های گرم معدنی که خاصیت طبی و درمانی دارند، بخش وسیعی از شهرستان رامسر را در برگرفته اند که گردشگران زیادی از این آب های گرم معدنی استفاده می کنند. از جمله ویژگی های بسیار جالب رامسر، وجود آب گرم ها در نزدیکی ساحل دریا می باشد که منحصر به فرد و تماشایی است. برای درمان بیماری های پوستی و رماتیسم، همچنین برای درمان دردهای عصبی و عضلانی، می توانید به استخر و وان هایی که در شهرهای کتالم و سادات محله رامسر وجود دارد، بروید. فاصله سادات محله که زمانی معاف محله گفته می شد و پس از مدتی به سید محله تغییر نام یافت، از شهرستان رامسر 5 کیلومتر می باشد که بیشترین چشمه های آب گرم معدنی در این شهر واقع شده اند.

جاذبه های گردشگری رامسر،دیدنی های رامسر آب های گرم معدنی که خاصیت طبی و درمانی دارند، بخش وسیعی از شهرستان رامسر را در برگرفته اند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.