سید علیرضا راستی بازیگر و تهیه کننده جوان سینما و تلویزیون

سید علیرضا راستی بازیگر و تهیه کننده جوان سینما و تلویزیون

علیرضا راستی

علیرضا راستی بازیگر و تهیه کننده فیلم های

اب را گل نکنیم - چهل حصاران- فرش تا عرش- هیچ کاره و......

سریال نوروزی, سریال نوروز 97, فیلم, سریال, علیرضا راستی, علی راستی, علی رضا راستی, بازیگر, تهیه کننده, هیچ کاره, سریال هیچ کاره, نوروز 1397, بازیگری, هنرپیشه, هنرمند محبوب ,عکس بازیگران, عکس بازیگر, فیلم و سریال, عید نوروز, سوپراستار, هنرمند,alireza rasti, actor, علیرضا راستی بازیگر, جشنواره, جشنواره فجر, سیمرغ, سیمرغ بلورین, پرده سینما, سینمایی, هالیوود, بالیوود, تهیه کنندگان, اسکار, ارتیست, سریال رمضان, ماه رمضان, سید علیرضا راستی, اب را گل نکنیم,



آشنایی با مسجد الحرام

 آشنایی با مسجد الحرام


قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید

    www.takcarpet.blogfa.com       www.takcarpet.ir 

روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید

مسجد الحرام,کعبه,عکس مسجد الحرام مسجدالحرام در شهر مکه عربستان سعودی واقع می باشد
 هر آنچه که باید در مورد مسجد الحرام بدانید
مشهورترین و مقدس‌ترین مسجد در اسلام، واقع در شهر مکه در کشور عربستان سعودی که کعبه، قبله مسلمانان، در آن است. اشیا، بناها و اماکن مقدسی همچون حجر الاسود، ملتزم، مستجار، حطیم و حجر اسماعیل در این مسجد جای گرفته‌اند.

موقعیت جغرافیایی و حدود مسجد
مسجدالحرام، در شهر مکه عربستان سعودی میان کوه‌های ابوقبیس، اجیاد، هندی و عمر واقع است.


حدود کنونی مسجدالحرام: از شرق به کوه ابوقبیس، از غرب به کوه عمر و خیابان شبیکه، از شمال به خیابان شامیه و کوه هندی و از جنوب به خیابان اجیاد و مسفله محدود می‌شود.


حدود حرم تا مسجدالحرام در نقاط مختلف، متفاوت است: از تنعیم تا مسجدالحرام ۶۱۵۰ متر، از جِعرانه تا مسجد ۱۸۰۰۰ متر، از مسیر طائف در نقطه هُدی تا مسجدالحرام ۱۵۵۰۰ متر، از مسیر لیث تا مسجد ۱۷۰۰۰ متر و از راه جده تا مسجدالحرام ۱۱۰۰۰ متر فاصله است.

 

درباره مسجد الحرام:
مسجدالحرام یا مسجد اعظم، بزرگ‌ترین مسجد جهان اسلام و قبله‌گاه مسلمانان است. مسجدالحرام در شهر مکه در کشور عربستان سعودی قرار دارد. بنابر آموزه‌های اسلام هر انسان و موجود زنده‌ای که وارد آن شود ایمن است و نباید به او آسیب رسانده شود.
  ادامه مطلب ...